TOPlist

    Celá statistika je měřena a počítána od 1. 1. 2016 do 31. 12. 2016.

    1. Návštěvnost webových stránek

    Návštěvnost je počítaná v hodnoceném období pouze pro unikátní IP adresy. V tomto období bylo tedy 49 107 návštěv unikátních IP adres. V porovnání s rokem 2015 je nárůst o + 8 917 unikátních IP adres. V průměru za den je to zaokrouhleně 134 návštěv. Nejvíce návštěv bylo 2.1.201 a to 210 návštěv. Statistika za jednotlivé měsíce (návštěvnost je počítána pouze jako unikátní IP):

     

    MěsícNávštěvy
    Leden4875
    Únor4650
    Březen4471
    Duben4162
    Květen4275
    Červen3999
    Červenec3893
    Srpen3506
    Září3510
    Říjen3384
    Listopad3780
    Prosinec4602

     

    Stránky katalogu byly za hodnocené období zobrazené v těchto zemích (pořadí dle % návštěv):

    Česko, Rusko, Německo, Slovensko, Polsko, USA, Velká Británie, Lotyšsko, Francie, Čína, Brazílie, Itálie, Maďarsko, Rakousko, Nizozemsko, Japonsko, Belgie, Čína, Španělsko, Jižní Korea, Kanada, Izrael, Tchaj-wan, Austrálie, Saudská Arábie, Thajsko, Mexiko, Ukrajina, Irák, Portugalsko, Litva, Švédsko, Rumunsko, Indie, Turecko, Bulharsko, Filipíny, Súdán, Jižní Afrika, Indonésie, Argentina, Bělorusko, Hongkong, Chorvatsko, Švýcarsko, Vietnam, Spojené Arabské Emiráty, Dánsko, Pákistán, Srbsko, Chile, Estonsko, Egypt, Finsko, Řecko, Irsko, Malajsie, Slovinsko, Ázerbájdžán, Kolumbie, Alžírsko, Írán, Makedonie, Malta, Norsko, Omán, Venezuela, Andorra, Arménie, Bangladéš, Burkina Faso, Ekvádor, Guadeloupe, Island, Kambodža, St. Kitts a Nevis, Kazachstán, Lucembursko, Mauricius, Peru, Seychely, Togo, Tunisko, Tanzánie, Uganda, Zambie. Celkem 88 zemí.

    Další statistika určuje procentuálně dle města/vesnice, odkud se uživatel připojil na naše stránky (TOP 20).

    PořadíMěsto
    1.Praha
    2.Brno
    3.Břeclav
    4.Moskva (RU)
    5.Ostrava
    6.Havířov
    7.Plzeň
    8.Petrohrad (RU)
    9.Tábor
    10.Pardubice
    11.Hradec Králové
    12.Přerov
    13.Moravská Třebová
    14.Kladno
    15.Bratislava (SK)
    16.Zlín
    17.Třešť
    18.Valašské Meziříčí
    19.Třebíč
    20.Olomouc

    2.Statistika tácků

    Hlavní katalog je rozdělen na dvě sekce: Katalogováno a Nekatalogováno.

     

    2.1 Katalagováno

    V sekci Katalogováno bylo za hodnocené období 8330 tácků, rozděleno do podsekcí:

     

    NázevPočet táckůRozdíl 2016-2015Rozdíl 2015-2014
    Pivovary8262+878+965
    Kočovné pivovary68+14+28

     

    Počet tácků přidaných do katalogu podle měsíců (pouze kategorie Katalogováno). Největší počet přírůstků byl zaznamenán v červenci.

    MěsícPočet
    Leden62
    Únor39
    Březen56
    Duben109
    Květen74
    Červen86
    Červenec133
    Srpen102
    Září74
    Říjen87
    Listopad37
    Prosinec41

     Rozdělení tácků, zda se jedná o jednostranný tácek nebo oboustranný. Zde jednoznačně v poměru 61% k 39% vede oboustranný typ pivního tácku.

    TypPočet táckůRozdíl 2016-2015Rozdíl 2015-2014
    Oboustranný5074+631+670
    Jednostranný3188+193+278

     

    Ve spolupráci s některými sběrateli jsme provedli i rozdělení na typ tácků „novotisk“.

    TypPočet tácků
    Novotisk427

     

    Počet pivovarů, ze kterých máme v katalogu alespoň jeden tácek.

    NázevPočetRozdíl 2016-2015Rozdíl 2015-2014
    Pivovary577+59+76

     Po rozdělení tácků podle tvaru opět převládá kulatý tvar tácků. Nejčastěji se jedná o průměr Ø 107 mm, na druhém místě je průměr Ø 100 mm. U čtvercových tácků jednoznačně vede klasický rozměr 93 x 93 mm , na druhém místě je rozměr 90 x 90 mm

    V roce 2016 jsme provedli změnu v počítání tvarů pivních tácku a zjednodušili jsme to na tyto základní tvary: čtverec, kruh, obdélník, ovál a jiný.

     

    TvarPočet táckůRozdíl 2016-2015Rozdíl 2015-2014
    kruh4054+511+546
    čtverec3304+195+317
    jiný655+258+57
    oválný180-66+14
    obdélník69+6+11

     

     Rozdělení počtu tácků za jednotlivé kraje. Pořadí zůstalo stejné jak v roce 2015.

    KrajPočet táckůRozdíl 2016-2014Rozdíl 2015-2014
    Plzeňský1590+128+248
    Jihočeský1118+116+85
    Středočeský1013+89+74
    Praha708+78+76
    Ústecký634+76+79
    Jihomoravský519+76+49
    Moravskoslezský505+70+69
    Královéhradecký418+35+37
    Olomoucký378+46+36
    Liberecký333+26+40
    Vysočina320+50+47
    Pardubický267+23+10
    Karlovarský241+39+23
    Zlínský218+26+21

     

    Za hodnocené období máme označeno 1807 exportních tácků, což je nárůst oproti roku 2015 o 355 tácků. V průběhu roku 2016 došlo opět ke korekcím označení správného státu, pořád ale zůstává dost nezařazených (jedná se třeba o export do více států). Celkem v katalogu je určeno 38 států jako export. Zde je rozdělení počtu tácků dle států:

    StátPočet táckůRozdíl 2015-2014
    Německo482-14
    Rusko144+24
    Velká Británie134+43
    Nezařazené98-13
    Slovensko89+17
    Polsko75+12
    USA60+4
    Rakousko45+15
    Maďarsko41+8
    Itálie41+15
    Francie33+7
    Belgie27+10
    Finsko27+5
    Španělsko210
    Ukrajina180
    Jihoafrická republika15+5
    Chorvatsko13+8
    Švédsko11+3
    Švýcarsko11+6
    Litva100
    Irsko8+7
    Turecko8+5
    Srbsko7+1
    Austrálie6+1
    Bělorusko50
    Bulharsko5+1
    Rumunsko30
    Brazílie2+2
    Řecko20
    Holandsko2+2
    Bosna10
    Estonsko10
    Izrael1+1
    Jižní Korea10
    Lotyšsko10
    Peru10
    Vietnam10
    Kanada1+1

     2.2 Nekatalogováno

    V sekci Nekatalogováno bylo za hodnocené období 696 tácků, což je nárůst o 58 nových tácků. Tyto byly rozdělené do těchto podsekcí:

     

    NázevPočet táckůRozdíl 2016-2015Rozdíl 2015-2014
    Jiný materiál192+9+52
    Domácí vařiči138+6+22
    Neoficiální111+22+7
    Burzovní89+6+17
    Nezařazené87+14+31
    Matoucí79+1+78

    Podkategorie Jiný materiál je rozdělená na tyto typy materiálů pivních tácků: 

    TypPočet táckůRozdíl 2016-2015
    dřevo38+2
    porcelán67+4
    plast26+1
    kůže70
    plech370
    korek8+2
    sklo80

     

    Prioritou katalogu je sekce Katalogováno.

    1

    3. Startovací balíček

    Zavedli jsme i projekt „Startovací balíček“. K hodnocenému období bylo odesláno/předáno 51 balíčku. Dále spousta tácků bylo rozdaných na burzách v České republice, na Slovensku i v Polsku.

     

    4. Offline katalog

    V hodnoceném období jsme katalog „upgradovali“ do verze 2.3 a provedli několik důležitých změn a rozšíření o požadavky uživatelů. Průběžně se aktualizoval celý soubor o nové a lepší obrázky, doplňovaly se rozměry, popisky a opravovaly se chyby.

    Velmi děkujeme všem těm, kteří již přispěli do našeho společného katalogu.

     

     

     

    TOPlist